2014. január 21., kedd

Vérbeli Sharks Tami

Bizony furcsa, hogy a családomból nem csak én vagyok Sharks tag.


Körülbelül két éve csatlakozott apukám a cápákhoz, valamint a testvérem is tagja lett az utánpótlásnak. 


Sokan hiszik azt, hogy a foci szabályai bonyolultak, de aki részt vesz legalább egy mérkőzésen is, biztos vagyok benne, hogy valamennyire érteni fogja, hogy mi, miért van. 


Valóban sok eddigi meccsen vettem részt mint néző, amíg nem kerültem be a Sharks Ladies Cheerleader csapatba. 



Elmondhatom, hogy remek döntés volt, mert fantasztikusan érzem magam velük, mind az edzéseken, fellépéseken, versenyen, illetve a meccseken, mivel a család több tagja az Amerikai foci részese, ezért sok közös programot tudunk szervezni, amely mindannyiunknak érdeklődési köre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése